Tasarımca Design Office Skip to content →

'Villeroy & Boch' Almanya Fabrika ve Showroom Gezisi

Haziran 2016’da Villeroy&Boch İzmir mağazasının özel davetiyle Almanya Mettlach’daki fabrika ve showroom gezisine katıldık. İlk durağımız küçük ve sevimli bir ülke olan Lüksemburg’tu. Bir gün konakladığımız Lüksemburg’da tüm katılımcılarla birlikte şehir turu yaptıktan sonra, keyifli bir akşam yemeğiyle günümüzü sonlandırdık. İkinci gün Mettlach’a, Villeroy&Boch’un şatosu Schloss Saareck’te konakladık. Bu ihtişamlı şato 1903 yılında inşa edilmiş ve 1954 yılından itibaren Villeroy&Boch’un özel konuklarını ağırladığı ve yemekli toplantılarını yapıldığı misafir evi olarak kullanılmaktadır. Biraz da size bu şatodan bahsedecek olursak, büyük bir ağaçlık alan içerisinde konumlanmış tek yapıdır. Şatonun tüm odaları farklı bir konseptle tasarlanmış ve her odada Villeroy&Boch ürünleri kullanılmıştır.
İkinci gün, genel merkezi ziyaret ettik ve yakınındaki seramik müzesini ve showroomu gezdik. Küçük ve sevimli bir kasaba olan Mettlach’ı dolaştık. Daha sonra sofra ürünleri mağazasında gezme ve alışveriş yapma fırsatı bulduk. Akşam da Schloss Saareck’te yemekle günümüzü sonlandırdık. Üçüncü gün, banyo ve karo fabrikalarını ziyaret ettik. Ürün kalitesini, profesyonelliklerini ve üretimdeki ileri teknolojilerini görmemiz; markaya karşı olan güvenimizin ne kadar doğru olduğunu kanıtladı. Akşamüstü yakınlardaki Trier şehrini gezme imkanımız oldu. Daha sonra Montenach’ta, Auberge de la Klauss restoranında günün yorgunluğunu attık. Dördüncü gün, Schloss Saareck’te kahvaltıdan sonra dönüş yoluna geçtik. Bu güzel gezi için Villeroy&Boch ailesine ve İzmir mağaza müdürü Fidan Keskin Gezgin’e teşekkürlerimizi sunuyoruz.